آخرین اخبار
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
وام فوری 200 تا 500 میلیونی برای این افراد | اقدام طلایی دولت برای اعطای وام فوری با سود کم
بازدید:۱۷۶۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی بر اساس تبصره ۱۸ آیین نامه حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۸۵۵۳۶

 حجت‌اله امینی با اعلام این خبر گفت: وام ۵۰۰ میلیون تومانی  به دسته‌ای از کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی از جمله کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکو‌های مشمول هستند.

 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین افزود: سقف این تسهیلات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای کسب و کار‌های حقوقی، ۳۰۰ میلیون تومان ریال برای کسب وکار‌های صنفی و ۲۰۰ میلیون تومان برای کسب و کار‌های حقیقی است و نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

 

 

امینی گفت: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند.

 

 

وی افزود: پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی مورد نظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها